Novetats a la Biblioteca 'La Marina Alta' amb la donació de José Cambrils Sendra

novetats_a_la_biblioteca_la_marina_alta_amb_la_donacio_de_jose_cambrils_sendra64ae4fbf3aeb8.png
12/07/2023

José Cambrils Sendra aporta a la biblioteca de la Marina Alta una col·lecció de llibres sobre la història i la cultura popular del municipi de Pego, en els quals ha estat autor o coautor.
Els llibres que ha aportat són:

ARQUITECTURA RURAL 2015. A LA VALL DE PEGO.
El present llibre publicat l’any 2015 mostra l’arquitectura rural antiga de Pego, com són les alqueries, masies o cases de camp. Un record de les formes de viure que hi existien i que avui sols queden les seues restes, algunes en bon estat i altres en ruïnes, però totes elles formen part del nostre patrimoni arquitectònic rural.

PEGO... UN PUEBLO... UN LUGAR... NUESTRAS GENTES.
El tercer llibre de l’autor sobre el municipi de Pego s’ha publicat l’any 2018. Durant la seua lectura descobriràs la història de Pego a través de la seua gent, sobretot d’aquella més reconeguda i rellevant, tant dels i les habitants que han viscut al municipi tota la vida com dels que han arribat per a deixar la seua petjada.

NUESTRAS CALLES. NUESTRAS PLAZAS. NUESTRAS GENTES.
El llibre publicat l’any 2019 fa un repàs a la història de Pego, aquesta vegada contant la història d’aquelles persones que li posen nom als carrers i les places del poble, així com el transcurs de la vida en aquestes localitzacions.

PEGO I LA SEUA GENT. PERSONATGES DE LA NOSTRA HISTÒRIA.
Aquest llibre publicat l’any 2022 per l’autor, junt amb Juan Bta. Bisquert Cendra, posa en valor als pegolins i pegolines que han destacat en alguna disciplina i han aconseguit enriquir la cultura i, per tant, la popularitat del poble.