L'Aiguadolç. Nº 19-20. El teatre popular valencià. Marina Alta, primavera 1994

L'Aiguadolç, el títol és un petit homenatge a l'escriptora Maria Ibars i Ibars, és una revista de literatura que sorgí l'any 1985 de l'Institut d'Estudis Comarcals de la Marina Alta com un projecte de publicació periòdica al servei de la crítica i l'expressió literàries en llengua catalana. Sumari: Dossier "El teatre popular valencià" (Els estudis sobre el teatre valencià: El cas del sainet, El sainet a Catalunya i a les Illes Balears, Del sainet valencià i els seus límits, El sainet valencià durant el segle XX, Cap a un inventari dels sainets valencians.). - Creació (Tres poemes Ramon Guillem, Els Borja i jo, Deu poemes d'Orhan Veli, Dos exercicis sobre motius veterotestamentaris, Poemes Antoni Prats, Tinc les mans eixutes, Poemes Teresa Pasqual, Sobre la plàstica d'Ignacio Tovar.). - Ressenyes i comentaris (III Premi dels Escriptors Valencians (1993). Discurs de Rafa Gomar, guanyador en l'any anterior, Un passeig pels bulevards de Narcís Comadira, Notes de lectura.).

V-89-1986-19-20

L'Aiguadolç. Nº 19-20. El teatre popular valencià. Marina Alta, primavera 1994

Balaguer Vicent, Folguerà Josep, Llopis Tomàs i Mulet Carles (Redactors)

IECMA (Institut d'Estudis Comarcals de la Marina Alta)