La Vall de Gallinera, per camins de moriscos i mallorquins

La Vall de la Gallinera és un paradís per descobrir, una terra acollidora i rica en patrimoni, en història i en cultura. És un tros de natura domesticada per la mà afable dels seus habitants. Aquest llibre vos ajudarà a conèixer la Vall i a estimar-la. Vos portarà per camins de moriscos i mallorquins per tal que gaudiu de l'essència que l'ha fornida i que la manté viva. Es tracta d'una guia amb itineraris que recorren aquesta zona muntanyenca de la Marina Alta, mostrant la seua història, el seu paisatge, els seus costums i les seues tradicions. Els camins que es descriuen són antigues vies per les quals circulaven moriscos i mallorquins, a peu o amb animals. Molts d'ells s'han conservat fins a l'actualitat, d'altres resten amagats o desapareguts. Els autors han volgut fer una crida a la seua protecció, donan a conèixer aquest ric patrimoni.

978-84-931704-8-6

Morera, Vicent - Ortolà, Juanjo

IECMA (Institut d'Estudis Comarcals de la Marina Alta)

Turisme i excursionisme