L'Edat d'Or de l'Art Valencià. Rememoració d'un centenari. Col·lecció Any Jaume I: 800 aniversari

La celebració de l'Any Jaume I, amb totes les inicitaives culturals que l'acompanyen, constituïx una ocasió única per a conéixer millo aquell moment transcendental de la història del nostre poble i per a rendir merescut homenatge a la figura del monarca que ens va dotar d'una personalitat pròpia que ha arribat fins als nostres dies. Entre eixes activitats, diverses exposicions organitzades pel Consorci de Museus tenen l'objectiu de destacar per mitjà de l'exhibició d'obres d'art, els moments estel·lars que per a la nostra terra va significar el regnat de Juame I. La present exposició "L'Edat d'Or de l'Art Valencià, Commemoració d'un Centenari" és una bona mostra d'això i vol recordar aquella altra que fa ara un segle i amb motiu del 7m Centenari del naixement del Rei Conqueridor, va tindre lloc a València i que va constituir un important esdeveniment cultural en el seu temps per la importància i categoria de les peces exhigides i per l'exit que va tindre en la societat valenciana del seu temps. Per aixó, esta exposició es convertix en una mostra de la voluntat de la Generalitat per recuperar la nsotra història i tota la riquesa que atresora la memória col·lectiva del nostre poble.

978-84-482-5157-4

Generalitat Valenciana