Estudio sobre el Estatuto Valenciano. Tomo IV. Derechos constitucionales y sistemas de relaciones. Nº 13

L'objectiu del present treball és el d'assajar una interpretació general sobre el conjunt de fenòmens ideològics i polítics que van rodejar i van condicionar tot el procés autonòmic valencià. Abans que res van condicionar la plasmació jurídica, formal, del dit procés, és a dir, l'Estatut d'Autonomia. Com un altre treball inclòs en esta obra aborda les qüestions jurídiques tractaré d'evitar reiteracions remetent-me des d'ara al dit estudi.

978-84-482-0211-8

Sánchez Férriz, Remedio (coordinadora general)

Consell Valencià de Cultura

València