Denominació oficial dels municipis i altres entitats locals de la Comunitat Valenciana (1997-1998)

Una vegada més, dins el procés de normalització lingüística de la toponímia dels municipis de la nostra Comunitat, veu la llum una nova edició de la publicació Denominació oficial dels municipis i altres entitats locals de la Comunitat Valenciana. El canvis produïts des de la darrera publicació han estat els d'Albocàsser, Alcalà de Xivert, l'Alcora i Beneixama, a més del municipi nou San Antoni de Benagéber -la població del qual no apareix, per raons òbvies, en les dades facilitades per l'Institut Nacional d'Estadística- i les noves mancomunitats creades durant l'any 1997. També s'hi recull la denominació de Villanueva de Castellón en haver estat anul·lada, mitjançant sentència judicial, la denominació de Castelló de la Ribera. A més, s'han introduït novetats importants per tal de facilitar l'ús d'informació per part dels usuaris: la informació es presenta mitjançant un format nou, s'han creat llistats nous per províncies, per població... encara que la novetat principal és la de fornir aquesta valuosa informació en un suport informàtic que permetrà una explotació total de la informació. Per a això s'ha dut a terme un esforç especial per tal de completar aquesta publicació ja tradicional amb un suport informàtic adequat, de fàcil maneig i que permeta que aquesta eina siga útil i pràctica. Amb això queda coberta la doble finalitat informativa i assessora d'aquesta publicació, tant a institucions públiques com privades, i animem a totes elles, una vegada més, a usar correctament les denominacions oficials dels municipis, contribuint així a la seua difusió i normalització.

978-84-482172-8-0

Direcció General d'Interior. Àrea d'Administració Local