Menjars de la Marina Alta

La nostra intenció no ha estat fer un recull exhaustiu de plats, sinó contribuir, ni que siga modestament, al coneixement de la nostra cuina, la qual és una expressió de la nostra cultura. I com que el coneixement ajuda a valorar les coses, voldríem que aquest projecte contribuïra a fer que la gent més jove i la que ens visita poguera arrbiar a conéixer, a estimar, a valorar i, en conseqüència i parlant de gastronomia, a consumir i gaudir dels nostres plats i productes. La relació de plats que figuren en les diferents receptes d'aquest treball -i també en els panells que completaven l'exposició paral·lela que es realitzà en el moment originari de la publicació del llibre- no són exclusives dels municipis corresponents; ben al contrari, la gran majoria són comuns a tots els pobles de la nostra comarca i fins i tot de la Comunitat Valenciana. És per tant una mostra de la cuina de la Marina Alta en general.

978-84-17213-66-4

Ortuño i Ginestar, Vicent