Sinopsi

Una niña cegada por la luz del mediterráneo, un lienzo de Sorolla, los riuraus, la pasa, una tempestad y un naufragio, el "Here comes the sun" de los Beatles, un viaje en el tiempo... Este cuento es todo eso y mucho más. Su autora, Empar Ferrer, nos plantea una aventura llena de sorpresas, de descubrimientos que encajan en un maravilloso rompecabezas. El viatge comença a Manchester i ens porta a la Marina Alta, al temps de la passa, al ritual de l'escaldà, al trasbals de port, al mar... De la mà de Diana i amb els ulls tan oberts com ella (com a plats, diu l'autora) descobrim el miracle agrícola, també el treball esforçat del raïm (sense esforç no hi ha recompensa) , la fascinació del paisatge de la Marina Alta i a Batiste, l'ànima bessona que la nostra protagonista troba molt lluny en el temps, que no en la vida. L'escriptora i periodista Empar Ferrer ha creat una història on, per molt tombs que donen els protagonistes, els sentiments servixen de guia. La seua escriptura és un gojós viatge sense fi. Diana descobrirà el secret de les panses i, amb ell, la manera de superar una gran pèrdua i retrobar-se amb els seus avantpassats.

ISBN/ISSN/Dipòsit legal

978-84-9904-216-9

Titol

Autor/a